//Meowww

Disclaimer

//Hadirnya mereka menjadi keluarga. Perginya mereka menjadi kenangan.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Blod Underline strike

Meowww


HELLO WORLD // KITA adalah MASA LALU , Sekarang adalah SAYA dan TIADA KITA // fasiha // 16 // borneo.

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







guru mathermatics ku.
tidak disangka-sangka. orang yang kita paling sayang akan pergi jua.
permegian seoarang ibu tercinta memang sukar untuk terima namun, yang di atas lagi mencintai arwah mama.
Dia tlh melahirkan aku pda 23/07/1998. di sini mulanya aku sebagai seorang anak yang dilahirkan dgn sempurna oleh seorg ibu yang kuat semangat. aku mulai membesar tahun ke tahun smpai hari ini, namun pada haribulan 9/10/2013 pada pukul 7:40 pagi arwah mama telah meninggl dunia atas penyakit yang dia hadapi iaitu Cancer Hati. doktor telah mengesahkan mama menyidap penyakit cancer Hati dan mama hanya boleh bertahan dalam masa 24 jam sahaja. Aku baru sahaja habis paper mathermatics & kh . PMR yang terakhir ku pada 8/10. dalam masa yg sama aku merasa mama menunggu aku habis PMR dahulu. 
tanpa mengeluh, arwah mama slalu memberi aku semangt dlm apa jua bnda yg aku hadapi. tnpa mengulh jg, dia tlh menjaga aku, membimbng aku, memberi kan aku ilmu nya sbgai guru mathermatics ku dan membrikan kasih sayang kpda kami 6 org beradik. 


semangat seorg ibu yg tidak putus-putus melawan penyakitnya dn bertahan selama 4 tahun. pada mulanya, dia dikatakan menghdp penyakit hipetis B namun , pada masa yg sama mama jg dikatakan telahmenghdp pnyakit Hati bengkak. aku masih rindu akan hariku bersama arwah, mama seorng yg sgt anoying , sporting dan lucu >.<   rindu gelak tawa nya yg mencuit hati , kadang2 mama selalu mengejek aku . hahaa, biasalah tu hehehe. aku harap arwah mama dlm keadaan yg tenang sekrg & aku harp dia adalah seorg ahli syurga. Mama adalah wanita yg paling cantik di dunia yg pernah aku jumpa, seorg yg bijak mengatur sebarg aktiviti & seorg yg sgt sygkan anak-ank & cucu-2nya. hari jumaat ni, genap 30 hari arwah mama meningglkan kami. terima kasih kepada sesiapa yg tidk putus-putus berdoa untk arwah, mungkin hnya tuhan yg dpt membalasnya :') Bapa, jgn lah sedih2 lg okay? aku taw memang sush untk melpskan semua ni, insyallah bapa jmpa jg mama nanti :') yakin lah ba, sdh , jgn sedih2 lg  . kami sentiasa bersama bapa okay ? :') <3 




                                                       beautiful lady in the world. iloveyouma <3

                                                                   AL-FATIHAH.