//Meowww

Disclaimer

//Hadirnya mereka menjadi keluarga. Perginya mereka menjadi kenangan.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Blod Underline strike

Meowww


HELLO WORLD // KITA adalah MASA LALU , Sekarang adalah SAYA dan TIADA KITA // fasiha // 16 // borneo.

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







3 in one.
Bermula lah hidup seorang remaja yang berumur 15 tahun. yang kini hanya tinggal bersama seorang ayah dan 6 orang adik beradik termasuklah dirinya. Ibuku, baru saja meninggl dunia. dan arwah mama genap 2 bulan lebih meningglkan kami.
Ya Allah ampunilah segala dosa seorang hamba mu itu Ya Allah, sesungguhnya dia 
seorang insan yang lemah dan sentiasa berbuat kesalahan.
Ya Allah kasihila kedua-dua ibu & ayahku seperti mana mereka mengasihi kami sewaktu kami kecil Ya Allah, masukkanlah kedua orang tua kami kedalam syurga-Mu ya allah . 
Amin []

pada 19 hb december 2013 dupdup jantung ni apabila dkhabrkan bahawa kerajaan akan mengeluarkan keputusan PMR bagi tahun 2013. PMR tahun ni merupakan PMR terakhir dan aku adalah salah seorang batch yng terakhir *Hee ^^v
tdk lama lg sy akan menghadiri majlis ntah apa tu yg penting berkaitan dgn "pengeluaran keputusan PMR "
NEBES hbs ni. sy bukanlah pintr sgt. mcm kamu tu :) 
exam percubaan pun boleh la sy dpt. bkn mcm kamu 5 6 8 9 A hehe.
ya allah! sebak gila jntung ni kalo tringtnkan result and automatik la ingt arwah mama :(
mama pernh bilang kalo aku dpt ini ini sy akn kena bg hadiah. fuh sebnrnya mau dpt A ni kan totally sgt susah >.< kau kena bljr rjin2 study bnyk2. tp saya try & sy hrp result sy nnti berbaloi lah :') tp aku bukan au kjr hadiah,tp aku ingn membanggakn parents aku terutama sekali mama. Yng berhrp dsana ak  akn mendpt kptsn cemerlang. sepalah taww nasib aku. 
dpt itu ini sepa la taw kan. Allah maha adil. happy jgk kali mama tgk ak sana hehehe.
tenang ko ma ah :*


tdk lama lg aku ni form4 sdh, mama dah xda so mau berfikrn matang lah. urus itu ini. lps ni bnyk sdh tnggngjwb. bkn bermaksd aku kahwin atau apa. tp bertnggngjwb ak sebagai ank permpuan yg terakhir. lps ni semua siblings dng haluan masing-2. kakyun balik p.pinang jmpa suami dia. abg dg bini dia d ppr. sbu ahad ja balik itu pun "Kalau" drg xkna srh kerja. 
jadi tnggl lah kami 5 org. adik aku yg plng kecil si mada aka bdk xda feeling.
dia tu jrg jg balik nnti slalu tnggl kan rmh nenek. tnggl ja 4 abg ak yg second kalo outstation pg tenom ka kudat ka msti seminggu na tinggl kami 3 ja lah. kesian.
makin krg manusia2 dlm rmh ni. sunyi sepi le nnti .
sdh la, malas mau taip pnjng2. haha saya lapr bh sbenrnya so, bubye! ;D