//Meowww

Disclaimer

//Hadirnya mereka menjadi keluarga. Perginya mereka menjadi kenangan.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Blod Underline strike

Meowww


HELLO WORLD // KITA adalah MASA LALU , Sekarang adalah SAYA dan TIADA KITA // fasiha // 16 // borneo.

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Flying back







ndataw mau pilih aliran apa... :(
hello! im back x)
long time no see ses pndai ja, 
bru'2 ja pun, hahahah.

so hows your guys? okay ka jg? saya okay jg. 
okay steret to de point lh ah, 
sy tulis blogg kali ni psl kls yg saya mau pilih nnti.
okay dup dap dup dap gilahhhhhk ni mu pplh apa.

family sy srh saya ambl "science stream"
tp haih kalo ambl alirn science stream ni kn, haih ntah la. lgpun brt hati mau plh science.
memang sy fikir 100% btlbtl la. sebab sy ni bkn bdk pintar. haha

ya kalo ambl science stream ni masa depan cerah. tp kau ingt, kau dpt angkt ka tdk.
sdgnkan org yg straight A 7A 8A gagal , fail exam apa lg saya ni ? yg hnya pass in exam ni.
haih, lgpun science ni kan antra kau dpt msuk U atau tdk ja.
kalo xdpt mask, trpksa masuk kelas praU ja la. itu pun yg masuk praU ni,
antara gagal SPM atau lulus.
ohya lgpun kan, time tu kalo msuk form6 kan blg pacik saya antra teda ckgu bio ka atau sbjk science apa tu.
ntah la mngkn pilih yg the best la.
kalo xdpt, i have to moving :((((

haih berdoa ja la dpt spaya dpt alirn tu. supya xsush2 lg pndh kan? hmm. 
hopeully!
okay la bye. malas mau tsip ni hoho xoxo